23 Nisan 2016 Cumartesi

Beni hiç bırakma diyen sevgili

Merhaba beni hiç bırakma diyen sevgili, nasılsın? epeydir görüşemiyoruz.
beni hiç bırakma demeye devam mı? Şimdiki sevgilin de seni hiç bırakmayacağım yalanını inandırıcı bir şekilde söylüyor mu bari?

bana da aynı şeyleri söylemiştin çünkü.
Ben sana hiç yalan söylemedim, hep sözümün arkasında durdum her zaman, seni hiç bırakmadım.

Samuel beckett amcanın godot'yu beklerken tiyatrosunda bir sahne vardı aklıma o geldi.

+seni hiç bıraktım mı ki?
-ama gitmeme izin verdin.

evet tam da bu sahne işte. biz de aynısını yaşadık seninle galiba. seni gerçekten hiç bırakmadım ama gitmene izin verdim.

peki neden mi izin verdim? seni serbest bırakmak istedim, serbest bırakınca ne yapacağını görmek istedim. Bana güvenmiyorsan gidersin dedim ve gittin.
Güvenmiyorsan demiştim

gittiğine göre demek ki güvenmemişsin.

Şunu da söylemeden edemeyeceğim, gittiğine sonradan sevindim açıkçası, çünkü güvenin olmadığı yerde aşkta olmazmış. Sadece yaşadığımız anılara üzüldüm, onlara da yapacak bir şey yok, geçmişte kaldılar, napalım.

neyse, hoşçakal.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder