23 Nisan 2016 Cumartesi

Gerçek Aşk bekler

Saat 00.51, fonda "true love waits" çalıyor.
ben de şarkının dediğine uyuyorum, bekliyorum..
mesaj yok, sohbet yok, sesini duyalı en son 1 ay oldu galiba..
konuşarak anlatamıyorum kendimi. Hoş zaten konuşamıyorum ki..
beceremiyorum işte konuşmasını ben en iyisi cümlelere dökerek anlatayım duygularımı..
soğuyorum çünkü soğuk davranıyorsun..
üzülüyorum çünkü bitsin istemiyorum..

ufak bi ara verdim, kahvemi yudumlayayım dedim kahvem bitmiş, bitmemiş aslında. O da soğumuş sen gibi. Ben de fondip yaptım..
ne zaman eskisi gibi davranacaksın tekrar?

Dikiş tutmamış yaralar dikiş tutunca hiç yaralanmamış gibi görünür mü?
Zedelenmiş ilişki her şeyin güzel olduğu haline döner mi?

Buralar kalabalık...

Yalan söylüyorum, kalabalık falan değil aslında evde tek başımayım ve sıkılıyorum, kalabalık olan kafamın içi..
kelimeler beynimin içinde pinpon oynuyor, let seslerini bile duyabiliyorum..

saat 01.02 olmuş..
Yine Radiohead'ten bu kez "Creep" çalıyor.
ben de yine şarkının dediğine uyuyorum, gıcık ve garip bir şey oluyorum..
I don't belong here kısmına bağırarak eşlik etmek istiyorum, lanet olsun, ben gerçekten buraya ait değilim..
ait olduğum yere geri mi dönmeliyim? bilmiyorum.
Bir dakika.. Ben nereye aitim ki? Yeraltı mı? ondan da emin değilim.

Dolar piyasası bile senin kadar düşmemiştir.. ilgi seviyen tepeyi gördükten sonra anlamalıydım zaten düşüşe geçeceğini, hani hep böyle olur ya piyasada.. yok yok hayır ilgiye muhtaç falan değilim ama bu kadar ilgisizliğe kayıtsız kalamadım..

her neyse,
seni ne mutlu ediyorsa onu yap,
ne yapıyorsan yap.
şarkı bitti..
hoşçakal.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder